TH1NGs olika betalningsalternativ.
 

E-faktura

E-faktura är en elektronisk faktura som skickas direkt till er internetbank.
Det enda du behöver göra är att logga in på din bank och godkänna fakturan så betalas den. Uppgifter som OCR-nummer, belopp och betalningsdag är redan ifyllda när e-fakturan kommer till dig.

Det passar bra för dig som vill hålla koll på dina fakturor men gärna slipper få dem utskrivna på papper. Du kan snabbt och enkelt se eller betala e-fakturan var som helst där du har tillgång till din internetbank.
Bra för miljön och smidigt för dig, dessutom kostnadsfritt.

Du anmäler dig enklast till e-faktura via din internetbank, då behöver du ditt kundnummer som du hittar på välkomstbrevet eller på din senaste faktura från oss. 

Autogiro

Du anmäler dig enklast till autogiro via din internetbank, då behöver du ditt kundnummer som du hittar på välkomstbrevet eller på din senaste faktura från oss. 

E-postfaktura

E-postfaktura är detsamma som en vanlig faktura, med skillnaden att den skickas till din mejl som ett bifogad fil. Du får den alltså där och inte på papper. Väljer du detta och inget av ovanstående alternativ så håller du själv koll på att lägga in betalningen och förfallodatumet. Kostnad 19 kr.

Pappersfaktura

Den äldsta fakturaformen, men ändå den ovanligaste. Väljer du att få din faktura på papper så skickas den per brev hem till dig. Väljer du detta och inget av ovanstående alternativ så håller du själv koll på att lägga in betalningen och förfallodatumet. Kostnad 39 kr.

Betalarnummer

När du anmäler dig till E-faktura eller autogiro så ska du fylla i ett betalarnummer. Här anger du ditt kundnummer alternativt ert personnummer. Då knyts anmälan till din kundbild.

För att anmäla er till E-faktura eller autogiro gör du detta genom att söka efter TH 1 NG Internet AB i din Internetbank.
Du är alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@th1ng.se alternativt 010 - 252 00 00 så hjälper vi dig.